Saturday 4 February 2017

Ikhtiar turunkan kuning bayi

Terkejut juga dengan beberapa testimoni pengguna yang mengatakan kuning bayi berkurang selepas sekali menggunakan minyak herba asmak pada bayi mereka.
.
Minyak herba asmak mengandungi habbatus sauda dan semua maklum bahawa habbatus mempunyai pelbagai khasiat dan kerap digunakan untuk tujuan perubatan alternatif.
.
Hadith yang paling masyhur dalam masyarakat berkaitan kelebihan habbatus sauda ialah riwayat daripada Abu Hurairah radhiallahu ‘anhu, bahawa Rasulullah sallallahu ‘alaihi wasallam bersabda (http://addienblog.blogspot.my/2016/03/salah-faham-hadith-habbatus-sauda-ubat.html):

فِي الْحَبَّةِ السَّوْدَاءِ شِفَاءٌ مِنْ كُلِّ دَاءٍ إِلَّا السَّامَ
“Pada habbatas sauda itu ada penawar/ubat bagi semua penyakit kecuali mati.” [Riwayat Al-Bukhari dalam Sahihnya, kitab Al-Tibb no. 5687; Riwayat Muslim no. 2215]

Oleh itu, memang tak salah berikhtiar dengan minyak herba asmak untuk segala masalah yang dihadapi. Cuma perlu sapu di luaran. Tak perlu telan tau. Hihi.
.
Dibawah adalah testimoni yang diceritakan oleh pengguna minyak herba asmak berhubung dengan keberkesanan minyak herba asmak untuk masalah kuning bayi. Kuning bayi turun dari 253 ke 199. Alhamdulillah.
.


Testimoni dibawah ni pula, kata pengguna, dah tak perlu berulang alik ke klinik untuk ambik darah lagi.


 Testimoni lagi, baru berusia 5 hari.



Ikhtiar saja ye ibu-ibu. Nasihat doktor, kena ikut juga.
.
Berminat nak mencuba minyak herba asmak?
.
Hubungi
Murni 012-889 6072
Murni 012-889 6072
Murni 012-889 6072

Superstokis negeri
SN00301

No comments:

Post a Comment