Friday 11 November 2016

sakit buasir berkurang dengan minyak herba asmak

Ramai ibu2 lepas bersalin atau ada yang masih tengah mengandung trimester ke 3 pun dah ada masalah BUASIR. Kesian sungguh.
.
Ibu2 lepas bersalin kan kena pantang makan, tak boleh makan sayur ini lah, buah betik, dan macam2 lagi lah. bertambah teruk la buasir tu. Mana nak jaga luka lepas bersalin lagi. Adohai.
.
Ibu2 sekalian, kalau ada masalah buasir, jangan ragu-ragu mencuba minyak herba asmak ni. Memang sangat membantu melancarkan proses pembuangan. Sapu saja d perut. Sambil2 melancarkan proses penhadaman, ia juga membantu melancarkan darah nifas keluar dan membuang angin dalam badan, Memang pakej lah uols dapat, cuma dengan sebotol minyak herba asmak. Jom tengok testimoni kat baawah ni.


.
Harga mahal? RM 39 murah je, Cuba bandingkan dengan set bersalin yang beratus-ratus tu. Ada yang tak di guna pun, akhirnya di buang begitu saja. Membazir je. huhu..
.
Kalau baby uols yang baru lahir tu kena selesema, boleh juga sapu kat dada dan belakang. Haaa..tak ke pakej tu? suami uols pun boleh guna untuk masalah sengal2 badan. Jadi, lupakan minyak urut yang lain. hehe..


.
Kempen 1rumah, 1minyak herba asmak.
.
Dapatkan dari pengedar MHAM sdn bhd yang sah
.
012-889 6072
Murni SN 00301
Superstokis MHAM Sdn. Bhd.
Sabah

No comments:

Post a Comment