Sunday 24 July 2016

Minyak herba asma mujarab dinaiktaraf

Salam Syawal, 19

Memandangkan sambutan kepada minyak herba asma mujarab sangat menggalakkan, dan rata-rata pengguna yang telah mencuba menjadi pengguna setia minyak herba asma mujarab, oleh itu Minyak Herba Asma Mujarab Sdn. Bhd. mengambil inisiatif untuk menaiktaraf minyak herba ini supaya sesuai digunakan untuk jangka masa panjang. Dengan ini, kajian telah dilakukan supaya kandungannya menepati piawaian yang telah ditetapkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.


Minyak herba asma mujarab akan muncul dengan nama dan wajah baru. Minyak ni bukan sahaja berkesan untuk asma,semput,lelah,batuk,kahak,selsema,gigitan serangga,luka,terkena api tetapi juga berkesan untuk sakit-perut,buasir,sembelit,senggugut,membantu peredaran darah,sakit kepala,migrain,resdung,sakit gigi,strok dan ulser. InsyaAllah mujarab...

 
 
Rahsia Herba, Pilihan Mujarab
 
Murni
 
SN00301
 
012.889.6072

Monday 18 July 2016

diserang asthma semasa melawat kawan

Diceritakan oleh seorang pengedar minyak herba asma mujarab.
 
Dia hampir putus asa selepas hampir seminggu beriklan tapi tidak mendapat sambutan. Satu hari kawan kepada suami dia datang melawat ke rumah. Tiba-tiba kawan suaminya diserang asthma. dia terus teringat tentang minyak herba asma mujarab yang ada dirumah mereka dan terus meminta suaminya menyapu minyak pada kawannya. tak lama kemudian,  asthma yang menyerang beransur hilang.
 
 
 
tak lama selepas itu, seorang kenalan yang lain membuat order dan selepas mencuba, kenalan itu memberikan feedback yang positif. ini menambah semangat untuk terus menyebarkan kebaikan minyak herba asma mujarab ini.tujuannya adalah untuk membantu lebih ramai yang memerlukan.
 
Ada antara kita yang duduk jauh dari kemudahan kesihatan seperti klinik dan hospital. Oleh itu, minyak herba asma mujarab ini adalah salah satu keperluan untuk disimpan didalam rumah.
 
1 rumah, 1 MHAM.
 
Berminat untuk mencuba?
 
Hubungi,
Murni
012-889.6072
 








Saturday 16 July 2016

Hari hari ke hospital..apa kes?

Seorang lagi team mate ohsem group MHAM restock lagi minyak herba asma mujarab hari ni..minggu lepas restock 30 botol, hari ni, restock lagi 30 botol...sempat bersembang tentang pengalaman nya menjalankan perniagaan minyak herba asma mujarab ni...nama team mate kami ni ira,
"hampir setiap hari ira jadi pelawat di Hospital sampai kan pak guard yang menjaga wad kanak-kanak kenal pada ira. setiap hari ada je order dari hospital. pak guard tu dah tak hairan, biar je ira masuk untuk hantar minyak herba"
 
 
maklum balas pengguna macam mana? ok tak? tanya saya, jawab ira
"Alhamdulillah, ada yang dapat minyak herba malam ni, sapu beberapa kali, esoknya dah boleh discaj. nafas dah ok"
Nampaknya minyak ni dah viral di hospital tersebut..viral melaui mulut ke mulut disebabkan keberkesanannya dalam membantu menyelesaikan masalah asthma, batuk dan selesema terutama dikalangan bayi dan kanak-kanak..Alhamdulillah
 
 
 
Bersyukur sangat-sangat...bersyukur sebab dapat membantu mereka yang memerlukan secepat mungkin dengan adanya team mate dikawasan berhampiran. Begitu la perasaan kami pengedar minyak herba asma mujarab. Walaupun kadang terpaksa keluar malam hari untuk menghantar minyak herba asma mujarab, semua nya sanggup dilakukan semata-mata untuk membantu mereka yang memerlukan. Maklum balas yang baik dari pelanggan adalah penguat semangat (driving force)utama untuk terus menyebarkan kebaikan minyak herba asma mujarab ni.
 
Minyak herba asma mujarab,
tradisi herba, pilihan mujarab,
 
Berminat untuk join team kami?
 
Hubungi Murni
012.889.6072
Superstokis minyak herba asma mujarab