Saturday 5 March 2016

kasihnya ibu demi anak anak

pada pagi 2 mac 2016, seorang ibu yang tengah rungsing memikirkan kesihatan anak beliau menghubungi saya, katanya nafas anaknya laju, susah tidur dan cerewet. beliau berhajat untuk mendapatkan sebotol minyak herba asma mujarab, namun suami beliau tiada dirumah dan duit cash juga tidak mencukupi. akhirnya ibu tersebut mengumpul syiling yang ada untuk tujuan membeli minyak herba asma mujarab demi anak tersayang.


sebenarnya, saya tak kisah sekiranya emergency, beliau boleh bayar kemudian. namun ibu ini berusaha juga untuk membayar semasa penghantaran dibuat.

sehari kemudian, sy menghubungi ibu tersebut untuk betanyakan keadaan anak beliau. Alhamdulillah, nampaknya ada sedikit perubahan positif selepas minyak herba asma mujarab disapu pada dada dan belakang anak beliau. Alhamdulillah.



"Kemarin petang memang laju betul nafas dia.. Sampai biru-biru bibir.. Bawa ke hospital pom 2 kali, ok sikit.. BAGUSNYA MINYAK NI, anak saya tidur malam.. tak meragam..harini pun OK sahaja dia biarpun nafas laju..makan OK, menyusu.. boleh main sikit.. tak meragam.. biasa tu, memang masuk wad pasang oksigen..tidur pun susah, batuk-batuk.. Ni OK pulak..."
"bagus minyak ni..saya kasi pakai terus terus sahaja"

bila dah rasa keberkesanannya, rasa mahal tak RM 39? seorang ibu pastinya memahami..

berminat untuk mendapatkan minyak herba asma mujarab?

Hubungi sy, murni 012.889.6072



Wednesday 2 March 2016

asalnya saya tidak yakin

Pengguna minyak asma yang baru beberapa hari pakai
`Asalnya saya tidak yakin..`
...
"Masa mula2 saya terbaca tentang minyak ni di Fb dlm hati mmg xpercaya..xyakin..
Tapi..hinggalah 1 masa anak saya 2 minggu batuk akibat jerebu..kedua2 anak saya xtido mlm dengan saya pon sama..suami pon pg2 mengantuk xlena tido..

 Bukan setakat batuk..minum susu je batuk sikit trus muntah..saya bawak anak2 ke klinik..tp keputusan sama..tiada perubahan..

 Lepas sapu 2 hari..anak no 2 yg xpernah bersin kluar hingus hijau bole kluar sampai mcm tu skali(maaf agak kotor)...

 Macam buat rawatan resdung pulak..bersin kali ke 2 sama hijau lagi..kali ke 3 baru cerah..doktor pakar pernah bgtau hingus hijau bole kena jangkitan kuman..

 Saya risau sbb dah 2 minggu..lepas tu anak muntah, abeh kluar lendir..oooo rupanya ada lendir besarang dlm dada anak..sebabtu anak selalu menangis mlm xbole tdo..alhamdulillah walau pon hingus anak kluar lg tu tandanya lendir kluar dengan cara bersin dan muntah..

 Anak No 1 pon sama mcm tu..baby pon kluar hingus hijau..biasalah bila anak2 kecik ni antibodi xkuat dan mudah berjangkit..

 Skarang ketiga-tiga anak saya tiap kali naik mandi saya akan pastikan semua disapu minyak dulu..alhmadulillah tido mlm lena

Berminat untuk mencuba alternatif terkini sembuhkan lelah dan tak perlu bergantung lagi dengan inhaler?



Sesuai untuk semua peringkat umur

Minyak Herba Asma Mujarab ~

Berminat untuk mencuba alternatif terkini sembuhkan lelah dan tak perlu bergantung lagi dengan inhaler?

Sesuai untuk semua peringkat umur
Minyak Herba Asma Mujarab ~

PM atau SMS/Call /Whatsapp 012.889.6072 sekarang!

PM atau SMS/Call /Whatsapp 012.889.6072 sekarang!

PM atau SMS/Call /Whatsapp 012.889.6072 sekarang!