Saturday 30 April 2016

Dah vaksin, tapi...

Vaksin pneumokokkal sekali jarum RM 290..anak saya jarum 2 kali. Korban juga dengan harapan si anak sihat wang boleh dicari..tapi tetap TIADA PERUBAHAN...


mula2 macam TAK YAKIN juga untuk mencuba Minyak Herba Asma Mujarab..tapi rasa terdesak sudah. tak sangup berulang alik ke hospital..macam2 sudah saya buat, vaksin, bawang putih dan mcm2 d cuba... syukurlah jumpa minyak herba ni sis.. anak x lagi sesak nafas walau batuk..

Alhamdulillah, diatas adalah pengakuan pengguna minyak herba asma mujarab. kami sebarkan kebaikan minyak ini demi membantu meringankan beban ibu-ibu dan juga meringankan penderitaan bayi yang menghidap masalah asma, batuk dan selesema.

kelebihan minyak ni ialah,mampu mencairkan kahak dan mengelakkan kahak tinggal pada paru2..
 
tanpa tepukan percussion, tak perlu lagi minyak bawang putih. pastikan anda sedia sebotol di rumah untuk kegunaan ketika kecemasan.
 
kenapa saya cakap untuk kegunaan ketika kecemasan? sebab ianya juga berguna sebagai first aid kit. antara kegunaan lain ialah untuk
  • luka kecil
  • digigit binatang berbisa
  • sakit gigi
  • sakit perut
  • terkena api
  • tergeliat dan sebagainya
 
berminat mencuba?
atau berminat menjadi agen kami?

whatsapp sekarang 012.889.6072

Wednesday 27 April 2016

kisah benar yang berlaku pada ibu ini

Salam mommy2 semua,

Saya seorang ibu kepada 2 orang anak. Masa anak saya yang kedua berusia 4 bulan, kami sekeluarga ke Cameron Highlands untuk bercuti. Keadaan cuaca yang sangat sejuk di sana menyebabkan anak saya mengalami selesema, hidung tersumbat, masalah pernafasan dan batuk berkahak.

Masalah ini berlarutan sehingga la anak berusia 10 bulan, saya kerap membawa anak ke klinik pakar untuk rawatan nebulizer, rawatan sonotron dan ubat-ubatan kerana masalah asma dan lelah yang agak teruk setiap kali demam. Bayangkan beratus sebulan hanya untuk rawatan di klinik. Sehingga la saya berjumpa dengan Minyak Herba Asma Mujarab.

Asalnya tak percaya sebab da cuba pelbagai cara masih sama. Kat sini saya nak share gambar anak saya yang sempat saya rakamkan setiap kali sapu Minyak Herba Asma Mujarab. Muntah dan lendir yang banyak dah lama berkumpul kat dada anak saya. Patut la bila makan ubat klinik da ok, tapi lepas seminggu mesti dada akan berbunyi balik.

Rupanya lendir yang da lama bersarang masih ada. Ramai yang tak tahu sebenarnya asma, lelah dan batuk berkahak di sebabkan oleh salur pernafasan yang dipenuhi lendiran? Dalam masa seminggu sahaja anak sihat sepenuhnya. Masalah lelah hilang, takde lagi batuk berkahak.




Ada tak parent yang hadapi masalah sama?

pm/WhatsApp 0128896072. Saya consult anda sampai anak anda sihat dengan Minyak Herba Asma Mujarab!

Tuesday 26 April 2016

Kegunaan minyak herba asma mujarab

√√ SELESEMA?
√√ BATUK?
√√ ASTHMA?
√√ LELAH?
sebelum terpaksa masuk wad untuk nebulizer atau antibiotik, jom cuba minyak herba asma mujarab..
Ianya juga berguna sebagai first aid kit. antara kegunaan lain ialah untuk
~luka kecil
~digigit binatang berbisa
~sakit gigi
~sakit perut
~terkena api
~tergeliat dan sebagainya
 
 
whatsapp sy 012.889.6072

 
 
 

 

Monday 25 April 2016

kisah di hospital

BUKAN SEMUA ORANG MEMANDANG PADA WANG  ~

Minggu lepas saya melawat anak adik ipar saya yang demam kena tahan hospital.Di sebelah katil dia ada seorang budak berumur 5 tahun.Comel budak perempuan tu tapi terbaring je.Saya tanya ibunya,dia jawab anak dia asma.

Saya beritahu,pasal minyak herba asma mujarab.Saya ceritalah saya sendiri guna untuk anak saya,sebab tu saya jual.

Kebetulan suaminya yang ada di situ menyampuk

"Tak yahla promote produk kat sini,orang tengah sakit dia nak menjual pula.Agak-agaklah " katanya dengan nada sombong.



Terkejut saya sebab niat saya hanya untuk berkongsi sebab kata isterinya tadi mereka dah banyak habis duit berubat dan rawatan tapi anaknya tak sembuh.Belum lagi kira masa dan tenaga sampai kena ambil cuti selalu.Dia sampai kena buang kerja sebab asyik ulang alik jaga anak sakit.

Saya jawab " Saya cuma nak berkongsi encik,bukan saja-saja saya cerita pasal minyak ni.Minyak ni dah berpuluh ribu orang guna dan ianya berkesan,jadi saya fikir insyaAllah untuk anak encik pun berkesan.Saya berikan sebotol minyak ni kebetulan saya baru buka ada dalam beg.Saya berikan percuma,encik cubalah sapu kerap pada anak encik ni.Kesian saya tengok dia.Wang boleh dicari tapi kesihatan tak boleh dijual beli.Saya minta diri " kata saya sambil memberikan minyak tersebut pada isterinya .

"Tak semua orang memandang pada duit encik..ingat tu.." saya berkata sambil tersenyum.

Kelat wajah suami wanita tersebut.

Semalam saya terima whatsapp dari wanita tersebut
" Akak,saya ambik no dari adik ipar akak.Dia yang bagi.Saya nak ucapkan terima kasih sebab  lepas kami sapu minyak tu pada anak kami,dia menunjukkan perkembangan yang positif sampai doktor pun terkejut.Esok tu terus boleh balik.Sekarang dia dah aktif dan kelihatan sangat sihat.Syukur sangat.Suami saya minta maaf sangat sebab marah kat akak hari tu.Dia menyesal sangat.Maaf ye akak.Nanti saya nak beli minyak ni buat stand by dan cerita pada kawan-kawan saya yang lain."

Terharu saya membaca dan membalas dalam keadaa terketar-ketar.Terharu sebab ada seorang lagi hamba Allah yang dapat dibantu..alhamdulillah..

Its not about money ..

Berminat untuk mencuba minyak herba asma mujarab?

whatsapp 0128896072

Sunday 24 April 2016

pengguna dari negara timur timor

pada 6 march, yang lepas sedang saya bertugas menjaga booth UMS, saya mendapat panggilan talifon dari number yang saya tak kenali. cara percakapan seolah olah bukan orang local. beliau bertanya tentang minyak herba asma mujarab dan ingin mendapatkan nya. memandangkan beliau berada dikawasan sepanggar, saya meminta beliau datang ke indah permai untuk mendapatkan minyak herba asma mujarab tersebut di kedai.

namun, beliau datang ke kedai selepas kedai tutup. saya memutuskan untuk menghantar minyak tersebut kepadanya. Tetapi, jalan jammed. sesak dan saya lewat sampai menyebabkan pengguna tersebut marah. saya meminta maaf dan meminta beliau bersabar.

saya sanggup juga menghantar kepadanya kerana rasa simpati dan ingin membantu, suara hati saya mengatakan yang beliau sangat memerlukan minyak herba asma mujarab ni. dan alhamdulillah, lepas seminggu menggunakan, maklum balas dari beliau adalah positif. Alhamdulillah.



betul tekaan saya, dia bukan orang tempatan. dia berasal dari timor timur (Timur Leste).

berminat untuk mencuba?

berminat untuk menambah pendapatan?

whatsapp/SMS/Call segera 0128896072

Tuesday 12 April 2016

Kerap masuk wad kerana batuk?

salam semua..

saya nak share pengalaman,anak saya kerap pergi sedut gas nebulizer dan masuk ward kerana batuk, selesema dan asthma..sekarang tidak lagi..dengan adanya minyak herba asma mujarab, anak saya mudah muntahkan kahak, keluar segala lendir2 - ni adalah pengakuan pengguna minyak herba asma mujarab..
misi kami untuk membantu ibu2 yang menghadapi masalah seperti anak kerap, batuk berkahak, batuk tidak berkahak, selesema, demam,jangkitan kuman pada paru2, asma dan sebagainya..

cara yang mudah sangat sangat..cuma perlu sapu pada bahagian dada dan belakang..

jangan biarkan hidup anda gelisah, tidak dapat tidur lena risaukan anak2.. jangan biarkan anak anda sengsara dengan batuk dan selesema yang panjang..

sanggupkah anda melihat anak anda dicucuk,dan darahnya menjadi bahan ujikaji di hospital..di cucuk dengan pelbagai jenis antibiotik yang memakan masa yang lama untuk selesai..kalau tak sesuai, ditukar lagi dengan jenis antibiotik yang lain..kesian kan budak yang kecil itu terpaksa melalui pengalaman2 perit sebegitu..

mesti tak sanggup kan?

jadi apa yang pelu lakukan sekarang?

Hubungi kami secepat yang mungkin

Whatsapp 0128896072

Whatsapp 0128896072

Whatsapp 0128896072

Sunday 10 April 2016

testimoni minyak herba asma mujarab

semalam dapat feedback dari customer, katanya baru 2 hari guna, lendir keluar dari hidung. sebelum ni takut mencuba produk online..tapi demi anak, sanggup tanggung risiko..
risiko juga beli online ni,  salah satunya, risiko barang tak sampai..atau risiko barang tak berkualiti..

alhamdulillah, kami gembira sekiranya customer berpuas hati dan kami doakan baby dia cepat sembuh

 

Berminat untuk mencuba produk minyak herba asma mujarab?

atau berminat untuk menjana pendapatan? agen diperlukan seluruh Malaysia.

 Hubungi kami sekarang 012.889.6072

 Hubungi kami sekarang 012.889.6072
 
Hubungi kami sekarang 012.889.6072

Saturday 2 April 2016

Tanda dan Gejala Penyakit Asma

Salam,

Hari ni saya nak share sikit tentang tanda dan gejala penyakit asma. Ada yang mengatakan penyakit asma ni disebabkan keturunan, tapi biarpun keluarga anda tidak ada yang menghidapi penyakit ini, tak semestinya anda tidak akan menghidapinya.

Adapun tanda dan gejala penyakit asma di antaranya :
● Pernafasan berbunyi (wheezing) terutama saat mengeluarkan nafas (exhalation). Tidak semua pesakit asma memiliki pernafasan yang berbunyi, dan tidak semua orang yang nafasnya terdegar wheezing adalah penderita asma!
● Adanya sesak nafas sebagai akibat penyempitan saluran paru-paru (bronchiale).
● Batuk berkepanjangan pd waktu malam hari atau cuaca dingin....

● Adanya keluhan pesakit asma yang merasakan dada sempit.
● Serangan asma yang teruk menyebabkan seseorang tidak dapat berbicara kerana susah utk mengatur pernafasan




Penggunaan minyak herba asma mujarab buatan org kampung ini telah membantu ramai orang yg menghidap simptom di atas.

Berminat untuk mencuba?

Hubungi saya

Murni 012 889 6072