Saturday 5 March 2016

kasihnya ibu demi anak anak

pada pagi 2 mac 2016, seorang ibu yang tengah rungsing memikirkan kesihatan anak beliau menghubungi saya, katanya nafas anaknya laju, susah tidur dan cerewet. beliau berhajat untuk mendapatkan sebotol minyak herba asma mujarab, namun suami beliau tiada dirumah dan duit cash juga tidak mencukupi. akhirnya ibu tersebut mengumpul syiling yang ada untuk tujuan membeli minyak herba asma mujarab demi anak tersayang.


sebenarnya, saya tak kisah sekiranya emergency, beliau boleh bayar kemudian. namun ibu ini berusaha juga untuk membayar semasa penghantaran dibuat.

sehari kemudian, sy menghubungi ibu tersebut untuk betanyakan keadaan anak beliau. Alhamdulillah, nampaknya ada sedikit perubahan positif selepas minyak herba asma mujarab disapu pada dada dan belakang anak beliau. Alhamdulillah.



"Kemarin petang memang laju betul nafas dia.. Sampai biru-biru bibir.. Bawa ke hospital pom 2 kali, ok sikit.. BAGUSNYA MINYAK NI, anak saya tidur malam.. tak meragam..harini pun OK sahaja dia biarpun nafas laju..makan OK, menyusu.. boleh main sikit.. tak meragam.. biasa tu, memang masuk wad pasang oksigen..tidur pun susah, batuk-batuk.. Ni OK pulak..."
"bagus minyak ni..saya kasi pakai terus terus sahaja"

bila dah rasa keberkesanannya, rasa mahal tak RM 39? seorang ibu pastinya memahami..

berminat untuk mendapatkan minyak herba asma mujarab?

Hubungi sy, murni 012.889.6072



No comments:

Post a Comment