Wednesday 27 April 2016

kisah benar yang berlaku pada ibu ini

Salam mommy2 semua,

Saya seorang ibu kepada 2 orang anak. Masa anak saya yang kedua berusia 4 bulan, kami sekeluarga ke Cameron Highlands untuk bercuti. Keadaan cuaca yang sangat sejuk di sana menyebabkan anak saya mengalami selesema, hidung tersumbat, masalah pernafasan dan batuk berkahak.

Masalah ini berlarutan sehingga la anak berusia 10 bulan, saya kerap membawa anak ke klinik pakar untuk rawatan nebulizer, rawatan sonotron dan ubat-ubatan kerana masalah asma dan lelah yang agak teruk setiap kali demam. Bayangkan beratus sebulan hanya untuk rawatan di klinik. Sehingga la saya berjumpa dengan Minyak Herba Asma Mujarab.

Asalnya tak percaya sebab da cuba pelbagai cara masih sama. Kat sini saya nak share gambar anak saya yang sempat saya rakamkan setiap kali sapu Minyak Herba Asma Mujarab. Muntah dan lendir yang banyak dah lama berkumpul kat dada anak saya. Patut la bila makan ubat klinik da ok, tapi lepas seminggu mesti dada akan berbunyi balik.

Rupanya lendir yang da lama bersarang masih ada. Ramai yang tak tahu sebenarnya asma, lelah dan batuk berkahak di sebabkan oleh salur pernafasan yang dipenuhi lendiran? Dalam masa seminggu sahaja anak sihat sepenuhnya. Masalah lelah hilang, takde lagi batuk berkahak.




Ada tak parent yang hadapi masalah sama?

pm/WhatsApp 0128896072. Saya consult anda sampai anak anda sihat dengan Minyak Herba Asma Mujarab!

No comments:

Post a Comment